alex skasuj to spotted

4 komentarze:

Alex pisze...

Śmieszna teoria, że niby ja jestem jego założycielką 🤔

Anonimowy pisze...

a kto inny? nikomu by sie takich rzeczy nie chciało, a ty potrzebujesz miejsca do reklamy swojego bloga

Alex pisze...

No nie wiem? Może są osoby które potrzebują tego typu miejsc. Wiem, że łatwiej jest Wam o wszystkie niepowodzenia bądź tego typu pomysły zgonić na mnie, ale nie myślałam o tym. Skoro wcześniej Upartej chciało się prowadzić Spotted, to myślę że komuś innemu teraz też się chce, a niekoniecznie odpowiedzialna jestem za to ja. To że prowadzę blog o Awatarii - MA, nie zobowiązuje mnie do tego by było nowe Spotted, a moja reklama bloga proszę się nie martwić dawała bym radę bez tego, ale skoro ma się możliwość dodatkowego reklamowania to czemu nie skorzystać? Jak mniemam i tak będziecie wiedzieć swoje, cokolwiek bym nie powiedziała (czyli nic nowego, co powinno mnie zaskoczyć), ale się pod tym nie podpisuje, bo to nie jest moje. Pozdrawiam i życzę miłego dnia ❤️

Spotted Awataria pisze...

Potwierdzamy, że Alex nie ma nic wspólnego z tą stroną.

Prześlij komentarz